luni, 10 ianuarie 2011

Punct. Şi de la capat.

Dragilor,

Mi-a fost dor sa scriu... de multe ori am început articole pe care nu am avut puterea sau inspiraţa să le termin. Să fi fost de vină agitaţia din perioada sărbătorilor... să fi fost perioada efervescentă din PDL Vâlcea... să fi fost haosul din sufletul meu ?

Cert este un lucru: tot ce m-a înconjurat la sfârşitul lui 2010 a fost haotic. Totul se mişca brownian parcă într-o încercare disperată de a-şi găsi starea de echilibru. Toate subiectele din viaţa mea, frazele începute şi neîncheiate îşi căutau PUNCTUL !!! Fugeau cu disperare de semnul întrebării, dar nici nu îndrăzneau să viseze la un semn al exclamării...

Şi starea de echilibru a apărut. Toate propoziţiile începute şi neîncheiate şi-au primit Punctul. Toate subiectele care îmi frământau sufletul s-au închis. 

2010 este Punctul !!! 

2011 deschide un nou capitol în viaţa mea... Continuăm să scriem de la capăt povestea unei vieţi. Am ajuns la pagina 30 şi ar trebui să trecem la desfăşurarea acţiunii, abia acum povestea ar trebui să devină cu adevărat interesantă... Introducerea şi intriga din primele 30 de pagini ne-au ţinut cu sufletul la gură, să vedem ce o să urmeze...

Deja primele două fraze ale noului capitol sunt scrise. Planul profesional al povestirii se schimbă total. În noul context personajul principal înţelege că profesia este de bază... politica este pentru cei care nu au excelat, sau care nu sunt în stare să aibă performanţă pe plan profesional... Tot partea profesională (dar nu numai) este cea care îl influenţează decisiv în decizia lui de a reveni în Bucureşti, un oraş care oferă mult mai multe oportunităţi decât Râmnicu Vâlcea...

În a doua frază începem treptat să scriem povestea a două vieţi... desfăşurarea acţiunii are mari şanse să prezinte evoluţia a două suflete pereche. Noua poveste din poveste începe frumos şi foarte promiţător şi are un rol foarte important în echilibrarea trăirilor personajului principal.

Vom continua să ne vedem din ce în ce mai des aici, pe blog. Însă nu vom mai vorbi despre politică, vă promit! Nu merită! Viaţa este scurtă şi trebuie să ne bucurăm de lucrurile frumoase din vieţile noastre! Vom vorbi despre prieteni, despre evenimente culturale, flori, fete, filme sau băieţi, melodii sau cântăreţi, despre iubire, despre copii (asta după ce o să capăt experienţă :-) not yet!!!), despre părinţi, despre relaţiile dintre oameni, despre greşeli şi cum să nu le repetăm... 

Aşadar, Punct. Şi de la capăt.

Cu drag,

Bogdan Almasi

Keep Going Through Life

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu