joi, 9 septembrie 2010

Dacă esti chibiţ, atunci nu te băga !!!

Da!!! Am o problema cu o doamnă care nu ştie care este rolul chibiţului. Îşi bagă nasul şi vorbeşte în timpul jocului. Joc şi eu o "tablă" cu un coleg, îi dau marţ după marţ, îl scot din orice poziţie şi ea simte nevoia să îşi ajute "sponsorul" aflat în trend descrescător... Şi o face băgându-se în seamă... vorbeşte neîntrebată, nici nu spune lucruri pertinente şi încearcă să mă scoată "din mână". Nu reuşeşte!!! Îmi merge zarul zilele astea. Dacă în dragoste, afaceri şi politică nu am avut (încă) noroc văd că la table dau numai duble.

Zilele trecute m-a acuzat "chibiţoaica" public de dopaj. Cică aş fi luat o doză de VAI şi VAI mi-a dat aripi... În primul rând trebuie să îi spun că aripi îţi dă Red Bull... şi eu nu beau Red Bull !!! În al doilea rând VAI nu este o substanţă dopantă ci un coleg cu care am exersat jocul de table cu mulţi ani în urmă. Ne antrenam la aceeaşi masă. Era prima ligă de "tablagii" !!! Eu eram un tânăr aspirant, el avea deja ceva vechime şi juca la nivel înalt !!! În loc să rămân în anticamera primei ligi am ales să joc într-o divizie inferioară, la judeţ!!! Mi-am stricat jocul dar dacă am început, continuăm !!! Asta nu e însă important. Am lămurit cum e cu dopingul.

"Chibiţoaica" continuă pe un ton şi mai de mahala şi mă acuză că eu sunt plătit... că aş fi un mercenar care joacă table din interes!!! Că obosesc adversarii unui alt "tablagiu" de la Bucureşti care vrea să câştige Cupa Tablagiilor Vâlceni !!! Nu-i aşa madam !!! Eu joc de plăcere, din convingere şi joc cum gândesc eu... Ai fi surprinsă dar eu chiar am creier !!! Al meu !!! Tu? Te bagi la un şah ?!
Dar eu aud că despre dumneata umblă vorba cum că ai "chibiţa" pe bani !!! Cică pentru preţul corect faci şi pe "majoreta" ! E adevărat ?

Majoreta noastră cu pompoane mai spune şi că cică eu nu aş avea coloană vertebrală... Eronat din nou !!! Şi mă enervează îngrozitor cine se găseşte să mă acuze pe mine că nu am coloană vertebrală. Păi eu, care spun şi joc exact cum gândesc, tocmai eu nu am coloană vertebrală !?!?! O să vă fac cadou o oglindă stimată doamnă!!! Nu vedeţi bârna din ochiul dumneavoastră dar vedeţi paiul din ochiul meu !!! Grav!!!

Punctul culminant l-a atins când, vâzând că îi scot tablele din cap sponsorului ei, mi-a zis că în "nemernicia mea de cîine turbat" dau prea multe duble şi sigur am măsluit zarurile. Madam, nemernicia este a aceluia care îşi vinde până şi sufletul pentru doi bani (mai mult oricum nu face), care minte public şi încearcă să manipuleze, care "chibiţează" zilnic despre lucruri pe care nu le cunoaşte, care este după ani de zile la fel de superficial ca un debutant. Madam, cîine turbat este acela care înfometat fiind aruncă cu lături în stânga şi dreapta pentru o coajă de pâine... Mi-e milă !!!

Grijă mare !!! Chibiţii care nu sunt obiectivi şi nu ştiu meserie vor rămâne cât de curând fără pâine!!! Aşadar "chibiţoaica" noastră ar trebui să încerce o reconversie profesională. La "chibiţăreală" nu se pricepe!!!

Patru-doi!!! Poartă-n casă!!! Iar îi dau marţ!!!!

S-auzim de multe duble !!!

Bogdan Almaşi

Un comentariu:

  1. Red Bull ..foarte tare
    incep sa cred ca ti-ai gresit cariera :)

    nu-ti doresc sa dai duble..iti doresc sa dai zarul de care ai nevoie...

    RăspundețiȘtergere