marți, 6 iulie 2010

Ne apucam de scris !!!

Ne apucam de scris!!! Vorbele zboara!!!
Simt nevoia de a-mi expune ideile, gandurile, parerile si se pare ca cea mai buna alegere este un blog!!!
De ceva vreme ma simt inconjurat de oameni din ce in ce mai superficiali, mai inraiti, mai violenti si foarte agresivi in incercarile lor disperate de a-si promova propriile interese indiferent de urmari!!!
Vorbesc cu ei... multi imi dau dreptate si aparent par a intelege ce vreau sa le spun... ulterior imi arata ca nu au inteles nimic... in continuare sunt intr-o permanenta goana dupa ... de fapt dupa ce alearga asa??? Averi... functii... putere... ???
Inca nu am intalnit omul care sa "alerge" dupa RESPECT !!! Respectul celor din jurul lui !!! Sa dovedeasca faptul ca e corect, competent, ii pasa in aceeasi masura de interesele celor din jurul lui si de cele personale, vrea sa progreseze si sa se autoperfectioneze, vrea sa arate ca este o valoare pentru lumea in care traieste...
Dezamagire??? Ma incearca des!!!
Voi aborda subiecte diverse. Data fiind insa implicarea mea in politica si pentru ca vrem sau nu fenomenul acesta ne afecteaza (de cele mai multe ori nu in bine) viata, scena politica locala si administratia Ramnicului si a judetului vor fi in permanenta in gandurile mele...

Si de acum inainte gandurile mele vor fi AICI ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu